Tuesday, July 17, 2012

Who is the Winner of Free Photoshoot?

Photobucket
Congratulations HANANI!!

Sepatah dua kata dari penulis:
Thank you to those who buy barang-barang preloved aku. Thank you sebab bukan senang orang berminat nak beli barang preloved. barang dah pakai kot. bau daki aku pun kot-kot masih melekat kat baju-baju tu. huahua! eh. takde lah.. rilek-rilek. aku dah cuci baik punya. Thank you jugak sebab setiap orang yang beli barang preloved aku, beli lebih dari 1 ketul. yang paling aku terkejut, ada yang beli sebanyak 10 ketul! peergh! dengan penjual (aka aku) sekali terkejut beruk. boleh nampaklah usaha korang semua nak menang photoshoot and boleh nampak yang korang yakin dengan artwork aku yang tak seberapa tu. walaupun footgrafer untuk free photoshoot ni hanyalah seorang fotografer amateur, aku happy sebab korang  sudi jugak nak try menang free photoshoot ni. ho yeaaaah! Thank you very MUCH!! tak sabar nak photoshoot pemenang! kepala otak aku ni still sketching visual yang aku nak tangkap. hope so it will turn out great.

9 comments:

  1. Post ini membuat saya tersenyum, the emotion of the writer comes to me.. hehehe

    ReplyDelete
  2. waah! congrats to Hanani =D

    ifa cpt2..
    nk tgok artwork awk ni =)

    ReplyDelete
  3. Seronoknya siapa yang menang tu. Congrats!! Anyway even barang prelove tapi cantik-cantik. Alaa... ruginya terlepas. Hehehe...

    ReplyDelete
  4. hanani:aiyoo..speechless lak
    annisa:ye ke? ingtkn xde yg mmahami emotion saya.haha
    myra:waah!ade org excited nk tgk artwork saya la!trharu!!!
    shaiful: :)
    reena:len kali maybe ade lagi :)
    ain: hoho

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork