Wednesday, April 27, 2011

photoshoot prewedding di Carrick Hill

hye semua!!! seperti yang terpampang di tajuk entry aku tu, hari ini aku dan membe2x aka housemate pergi Carrick Hill!!! weeehu!!! cantik siot!! Adelaide ini memang banyak tempat cantik sebab banyak pemandangan semula jadi.. syok kan? the best part is... kalau nak kawen termasuk photoshoot sekali, silalah tempah tiket ke Adelaide ye :) aku sarankan ni. dijamin korang berpuas hati!! ho yeah! okay. berbalik ke Carrick Hill. tempat ini tak jauh pun dari rumah. ada lah dalam 25 minit je. itupun kalau naik kereta lah. kalau naik bas? sorry ar babe. maybe nak dekat sejam jugak. hoho (ayat orang berlagak baru dapat kereta second-hand).
so, bawah ini aku uploadkan beberapa gambar di Carrick Hill. sorry ar banyak muka kitorang. menurut teori ku sendiri, pemandangan takkan menarik tanpa objek/manusia di dalamnya...
mula-mula tempat yang korang patut pergi di Carrick Hill ini ialah rumah besar dalam gambar ni. ini sebenarnya rumah orang kaya zaman dulu-dulu. tapi, depa dah mati.. bila masuk rumah besar macam ini, faham-faham je lah ye, iaitu, korang kena bayar! jangan nak main redah je. untuk student rate=aus6.50. ala. okay je harga tu. lagipun, duit itu digunakan untuk maintainance rumah tu. bukan senang dowh. setiap tahun kena bersihkan rumah tu.. buang segala habuk. lap segala bagai. polish balik kayu jati tu.. etc..

tadaa!! inilah salah 1 pemandangan dalam rumah ni. cool kan?? ngee. sebenarnya tak boleh amik gambar. tapi, pak cik yang jaga rumah tu terbaik hati nak ambilkan gambar kitorang. aku on je la! hohoho. thanks pakcik!!

budak2x Wonder Girls yang sedang konon2x berborak. bhooo



aku akhiri entry kali ini dengan gambar ada muka aku sendiri! ngee.

 p/s: actually kitorang sampai lambat and Carrick Hill ini tutup pukul 4.50 petang. so, skit je la gambar dapat di snap.huhu.

18 comments:

  1. macam zaman dulu dulu je. nice !

    ReplyDelete
  2. Waaaah! Cantiknya tempat ni D:

    ReplyDelete
  3. nice place ifa...berapa lama dah kat sana...best nya merantau

    ReplyDelete
  4. wah...chybee suka rumah2 cmni. ade feel mcm dlm movie x? hehe

    ReplyDelete
  5. thank u sume for the comments :) thank u gak kpd yg follow blog kosong ni :) ngee

    ReplyDelete
  6. thanks cekmet :)
    lala:xx seram pn :) bese je.

    ReplyDelete
  7. waa..suka tgk gambr korang..
    cute ~ ;D

    ReplyDelete
  8. comel glea permandangan . iloikeeee :)

    ReplyDelete
  9. echa:thank u.tgk smpai juling tau!muhaha
    leena:i looike too!!hoho

    ReplyDelete
  10. bloger yang amat menarik, lawatilah bloger saya http://noorhisam1920.blogspot.com/

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork