Tuesday, July 26, 2011

Disebabkan mereka, aku terharu..

Assalamualaikum semua!
amboi. tak pernah-pernah bagi salam dulu dalam blog, tetiba pulak hari ni lain. takpe-takpe. hidup perlukan perubahan baru ada kemajuan..kan? kan? betul tak? huurm. semenjak aku bukak kedai Colorgirl (Facebook, Blog) dan berada di Malaysia, aku lebih bertumpu kepada Colorgirl daripada blog aku sendiri. setiap hari aku buka email Colorgirl untuk memastikan yang aku sentiasa dapat reply segala email dari customer dengan cepat dan pantas. disebabkan Colorgirl, aku langsung tak usik blog sendiri. ada sekali terlintas dalam kepala otak aku ni.. "alaaah. biar je la blog aku ni. bukannya ada orang berminat nak baca pun. dah la blog hingusan. huhu"

tapi, nampaknya fikiran aku berubah bila aku check Traffic feed aku. saja nak usha dari mana seseorang itu singgah blog aku. dan ternyata ada juga orang yang letak link blog aku dalam bloglist aku. terharu giler seyh!! (biar aku boldkan untuk tunjuk betapa terharunya aku). agaknya kenapa korang letak aku dalam bloglist korang ye? best sangat ke blog aku ni? kadang-kadang aku ada jugak baca blog aku sendiri. huurm. takdelah best mana. ce gitau apa yang menyebabkan korang bloglist aku. untuk menambahkan impak dalam terharunya aku, aku nak listkan semua blog yang bubuh blog aku dalam bloglist mereka.
ni dia!!!
lily (tak jumpa link)
senah (tak jumpa link)

rasa ada lagi blog lain tapi tak tahu link mana satu. sorry kalau ada yang terlepas. sila bagitahu saya ya :) 
disebabkan diorang ni, aku berubah fikiran! aku berfikir aku kena teruskan usaha dalam dunia blog! aku tak boleh abaikan blog aku sampai seminggu! walaupun mungkin lepas ini aku akan lebih tumpukan perhatian pada pelajaran, sekurang-kurangnya aku kena update walaupun pendek entrynya. aku tak nak hampakan mereka yang letak aku dalam bloglist mereka. itu dikira satu penghargaan buat aku sebab depa sudi letak nama blog aku dan juga ada expectation yang aku akan hasilkan entry yang semakin best dari sehari ke sehari. lagipun, aku ada target yang perlu dicapai dalam dunia blog.
lastly, terima kasih korang!!!! ^_^

p/s: mailah usha pakaian dalam Colorgirl. ada beberapa pieces yang still available.

5 comments:

  1. suka rgk gmbr ifa
    klau xltak kat bloglist terlepas pndang la gmbr2 ifa
    bhahaha
    eh ari tu jumpa ifa dkt mines
    huahuahua

    ReplyDelete
  2. weewit!jmpe ifa dkt mines?dia dgn spe tu?

    ReplyDelete
  3. macey2x!! ^_^ aik?jumpe ktne?await x tegur?

    ReplyDelete
  4. ahaha time tu cm cnfius skit..
    jmpa ifa jln ngn ahmd luqman muahaha
    jln kat bwh jmbtn yg boat lalu tu

    ReplyDelete
  5. almk!segan lak saya.haha.alaa.ptut tegur je. lau silap org, xpe.heheh

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork