Friday, January 14, 2011

Love HFW (Hijabi Fashion Week)

yo!!whazzup everybody!!!!korang ingat lagi tak event online yang aku pernah join dulu, which is Hijabi Fashion Week?alaa..yang setiap hari aku kena update pakaian mengikut tema tu..so, aku nak bagitau ni yang Em, owner of Modesty Theory aka pengasas HFW akan lauch blog baru which is digunakan khas untuk event HFW yang akan datang!!so, bile blog baru HFW akan di launch? it is on 14 February 2011..!!! so, ape korang patut buat?korang ngadap je laptop 24/7 sampailah tarikh tu sampai.ngee.
p/s:link yang aku bagi kat atas tu ialah link participants yang join HFW untuk November tahun lepas.bagi sesiapa yang tak pernah tengok lagi HFW ni, korang pandai2xlah godek blog Em ni ek!hehe
 okay,selain blog baru, HFW jugak sudah ade Facebook page!!yeeeha!! jom ar ramai2x LIKE page die.tak rugi wey.pape updates, korang dapat tahu dengan pantas&lincahnya & maybe korang akan terjerumus dalam event HFW ni untuk musim2x yang akan datang!! who knows! and 1 more thing! aku nak memohon sedikit bantuan kat korang semua, yang sedang membaca blog aku yang...(sambung sendiri ye ayat)... supaya ajak la membe2x, mak ayah, datuk nenek, pak cik mak cik, sepupu sepapat korang untuk together gether like page ni.the more the merrier!!! weeee!!
lagipun, HFW ni takkan meriah tanpa korang semua yang menyokong HFW dengan cara LIKE page die!hehe.i repeat, LIKE je! kacang goreng je. korang setakat perlu menggerakkan sedikit jejari korang and click!tadaa!dah like page.senang kan2x??!
jap!nak bagitau jugak yang HFW pun ada twitter!tweet!tweet!
jemput2xlah datang &follow ye.
aha!!ade lagi 1 benda!!HFW akan buat GIVEAWAYS..!!! ini bukan giveaway yang kecil2xan punya, tapi yang BESAR PUNYA~!!! sebab tu lah penting untuk korang main LIKE2x ni..nanti kalau bertuah, free2x je korang dapat hadiah dari pihak yang mensponsor. seronok kan2x??! (aku dah rase macam Eric Leong lak)
lastly, bawah ni aku sertakan banner HFW supaya korang terbayang2x je HFW ni sampai jadi sewel! tadaaa!~
bye semua!! :)

6 comments:

  1. salam hi ^^
    hehe jeles awk dpt join rituh..
    huhu next time NK JUGERR join!!!

    ReplyDelete
  2. mcm best je...
    nak join gak la t ^_^

    ReplyDelete
  3. kite tak pena join benda2 camni.. nak jugak..huhu...

    ReplyDelete
  4. nice! sy da follow awk! jom2..ikut sy..:)

    ReplyDelete
  5. suzai:dunt wori.nnti try join utk akn dtg :)
    hana&fisha:jom2x!!
    miss:yes!!that's right!hehe
    yun:thank u!!! :)

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork