Saturday, December 10, 2011

Torrens River - part 2

untuk part 1, klik sini. alang-alang korang usha gambar, apa kata korang komen sikit gambar-gambar ni. terlebih terang ke. angle boleh improve lagi ke. orang dalam gambar tak cukup expression ke. bla bla bla. ce citer. ce citer. kot-kot ada benda yang aku boleh improve. silakaan~~~

we are not gay!



ni yang aku malas upload gambar vertical ni.buat huduh entry je. ceit! tapi disebabkan gambar ni antara gambar favourite, wa letak je la. layaaaaaan...

11 comments:

  1. wah chanteknye pikcer sume toh!:)

    ReplyDelete
  2. so cute!!!
    love the photos and you'll looks sweet and chic =)

    ReplyDelete
  3. cantikknyee gambar dan lokasi tuu :)

    ReplyDelete
  4. cantik..korang berani pakai seluar kaler terang..nak try jugak tapi x berani..asyik pakai black n brown je..huhu

    http://sweetgurlz11.blogspot.com/2011/12/task-1234.html

    ReplyDelete
  5. miss amal,zana:macey!!
    myra:as sweet as u?hehe
    syahbinar,deyda:haip!arigatok!!
    GPT:be confident!hehe.try pkai yg wrna cair2 dlu :)

    ReplyDelete
  6. santiknya dear kat mana nii? hihi :)

    ReplyDelete
  7. tiqa:kat torrens river, adelaide, australia :)

    ReplyDelete
  8. akak , gune kamera ape?lawaaa gilaaa.
    i do love colour block too.!

    ReplyDelete
  9. guna d3100 je.yg beginner :) tp akak edit kasi enhance warna. :)

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork