Tuesday, October 11, 2011

Lalang yang Liar


manusia selalunya anggap yang lalang tu menyusahkan.. tapi sebenarnya lalang pun ada gunanya cuma manusia kadang-kadang atau langsung tak sedar. renung-renungkan.

13 comments:

  1. Lalang boleh jadi negatif dan pada masa yang sama, ade jgk kebaikannye.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. aku nak belajo speed shutter d90 ngn ko wehh

    ReplyDelete
  3. lalang kalau dibuat hiasan cantik juga... ;D

    ReplyDelete
  4. sggh sini dan follow...

    jom teka apa yg bella tgh pikir skunk?

    http://bellafik.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Allah tak akan menciptakan sesuatu benda itu, melainkan dengan adanya hikmah disebalik benda tersebut.

    ReplyDelete
  6. btul tu.. mesti ader kebaikan jugak wlau ape pon..

    ReplyDelete
  7. apa maksudnya ehh...lambat tul nak tangkap..

    ReplyDelete
  8. mizm:corect2!!
    jiji:ak pkai d3100 je weyh.x byk duit
    stella:x mndalam pn ;P
    luqman:ape2??
    zoey&nens:macey :)
    niena:haah ek.kreatif2
    nabyla:thnk u :)
    zul:peergh ayt
    choc:thank u :)
    iz:ntah.ak pn x pasti.haha

    ReplyDelete

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork