Saturday, December 4, 2010

7 Hal pasal AKU :)

1.thank the person who give you this award and the link of the person
time kasey nurul huda sbb bgi award ni kat aku!!!!arigatok2x!!shesheni2x!!!nak bagi pantun 2 kerat skit untuk u!
terima kasih daun keladi
lain kali bagi banyak2x lagi!!
hehe.dub dab dub dab jantung aku dapat award ni sebab yg bagi award ni ialah NurulHuda, si pemilik jantongsayadupdapdupdap.
2. spread this award to 15 bloggers who you like & think their blog is awesome 
kalau semua blog best2x camne?xkan aku nak tag sume orang?!naye woooo.hurm..xpe2x!!aku bagi award ni kat sume orang!!!silalah terima ye :)
3. tell 7 things about yourself 
hurm..adeyh2x..kena pikiak pasal diri sendiri lak.aku sendiri pun xfaham dengan perangai aku sendiri.wuwuwu..ok2x..bagi aku 5 minit nak berfikir jap.
*
*
*
...setelah 5 minit...
-aha!aku suke try semua makanan!tapi, kalau naik flight, aku lagi suka makan makanan Air Asia rather than MAS.aku pun xtaw nape.tapi lidah aku lagi boleh terima food Air Asia.sorry MAS.hehe.jangan salahkan aku.salahkan lidah aku.hoho~
-aku sangat sukeeeee Bruang!!siyesly.bruang sgt comel.kanx?!? ;p
 -aku sebenarnye rabun sebelah mata.huhu.kadang2x boleh biul pale aku bila aku x pakai kaca mata bukan kesayangan aku (mmg x suke pun pakai.huwaaa)
-aku sangat suuuuka tengok kartun walaupun aku dah 20 tahun!!! (erk!aku dah semakin tua?!oh tidaaaaak!!!) best la!!!!rugi siot x tengok!!
-aku kushyuk bila tengok cerita sampaikan mak aku panggil pun, kadang2x aku tak sedar.hehe.sori umi :) jgn mare ar.ni menunjukkan anak umi ni seorang yg kushyuk bile buat sesuatu kerja.iakah?hurm..mari kita renung2kan.agaga~
-aku mudah terluka.woi!bukan terluka hati ar!terluka kulit badan.aku pun tak tau lah nape mesti ade je luka2x kat diri aku yang lemah ini.wa3x!!high maintanence ke haa kulit aku?eh! tak la.mane de.nampak sangat aku tak jaga diri aku.hehe
-aku pakai handphone nokia 6760.yeah!!aku berbangga dengan phone aku ni sebab pernah ade sorang mamat tu confuse tengok phone aku ni sampaikan die tanya whether phone aku ni phone ke.mp4 ke.radio ke.haha
 

5 comments:

 

GeeKintheRainboW Copyright © 2014 Designed by Alieff Artwork